اجرای روف گاردن

مراحل اجرای روف گاردن به روش پرتابل مدولار

روش پرتابل مدولار روش استاندارد جهانی است، با استفاده از روش پرتابل مدولار چکاد بام کمترین آسیب به سطح پشت بام و ایزولاسیون شما وارد می شود. بدون کوچک ترین اتصال به سطح بام شما. از طرفی به خاطر پیش ساخته بودن آن سرعت اجرای فوق العاده بالاتری نسبت به دیگر روش های اجرای روف گاردن دارد.

اجرای روف گاردن به روش پرتابل و مدولار روشی است که بدون نیاز به زیرساخت، قابل پیاده شدن روی هر بام و بالکن و هر نوعی از بام­ های سبز می باشد.

در این روش از قطعات پیش ساخته با پوشش گیاهی متنوع شامل گیاهان پوششی تا انواع درختچه استفاده می شود. از آنجا که کلیه تأسیسات و تجهیزات بام سبز در روش چکاد بام به صورت پرتابل بوده و هیچ گونه اتصالی به سطح بام ندارند بنابراین وزن ناشی از آن ها، بار زنده محسوب می گردد.

چکادبام با تکیه بر این بار زنده و تبدیل تمامی بارهای روف گاردن به بار زنده، کلیه مشکلات سازه ای ناشی از بار را حتی برای ساختمان های موجود از بین برده است و معتقد است کلیه پشت بام ها، واجد شرایط تبدیل به روف گاردن هستند. بنابر مبحث ششم مقررات ملی ساختمان، حداقل بار زنده برای بام های تخت و با شیب کم برابر 51 کیلوگرم بر مترمربع می باشد. 

از آنجا که اقلام چکادبام در حالت اشباع، دارای وزنی برابر با حداکثر 05 کیلوگرم بر مترمربع هستند، هیچ گونه مشکلی به لحاظ سازه ای ایجاد نخواهند کرد. همچنین کلیه اقلام به صورت پیش ساخته در داخل کارگاه چکادبام ساخته شده و مرحله نصب و اجرای بام سبز توسط تیم اجرایی چکادبام در کوتاه ترین زمان ممکن در محل پروژه انجام می گیرد همچنین با توجه به پرتابل بودن اقلام، امکان نصب و اجرای بام سبز به روش چکادبام در اقصی نقاط کشور امکان پذیر می باشد.

مرحله اول :

طی تماس اولیه شما با شرکت در ابتدا با یکی از مدیر پروژه های شرکت چکاد بام ارتباط خواهید گرفت و پس از ارائه اطلاعات اولیه پروژه و راهنمایی کامل و جامع کارشناسان متبحر چکاد بام قراری برای بازدید پروژه شما تنظیم می شود .

در صورت عدم امکان بازدید حضوری اطلاعات پروژه از طریق اینترنت ارسال می گردد و مشاوره کامل به صورت مجازی و تلفنی انجام خواهد شد.

در جلسه بازدید اولیه ابعاد دقیق پروژه و تصاویر وضع موجود با دقت توسط کارشناسان ما برداشت می شود و کاتالوگ جامع همراه با توضیحات مبسوط در مورد نحوه اجرا و روند طراحی و محاسبه قیمت خدمتتان ارائه خواهد شد.

پس از عقد قرارداد طراحی 2 الی 3 آلترناتیو به همراه پیش فاکتور خدمتتان ارائه می گردد و طی جلسه ی ارائه طرح تغییرات مورد نیاز روی آلترناتیو ها ی اولیه اعمال می گردد تا طرح ایدئال و نهایی حاصل شود.

بستر های کاشت از جنس ورق گالوانیزه با رنگ پودری کوره ای هستند و در داخل باکس ها لایه ژئو تکستایل و ژئو درین استفاده می گردد.قبل از اجرای روف گاردن هیچ نیازی به زیر سازی به خصوصی وجود ندارد و سه لایه قیر و گونی به علاوه یک لایه سه سانتی متری ملات ماسه سیمان برای زیر سازی کار ما کفایت می کند.

نیازی به نگرانی در مورد نم و مشکلات این چنینی نیست ، چون هیچ اتصالی به  سطح پشت بام نداریم و در نتیجه امکان آسیب به ایزولاسیون به حداقل می رسد.ایجاد باغچه با استفاده از روش پرتابل مدولار و در واقع به روش قرار گیری تعدای سینی کاشت که به اصطلاح به آن پلنتر باکس گفته می شود و کاشت گیاهان داخل آن انجام می شود.

بازدید از پروژه

پلان روف گاردن

روف گاردن