چرا فلاور باکس های چکاد بام :

شرکت چکاد بام با بهره گیری از علم به روز دنیا و خلاقیت مهندسین خود و با بیش از 15سال سابقه در این عرصه اقدام به تولید نسل جدیدی از فلاورباکس ها در ابعاد و اندازه استاندارد گردید که نتیجه این عمل تولید محصولی با طول عمر بالا و کیفیت بی نظیر و رقابت با کشورهای تولید کننده قرار گرفت.

متخصصان و طراحان شرکت چکاد بام به کمک خلاقیت و دانش به روز خود توانسته اند علاوه بر تولید فلاورباکس های زمینی و دیواری دست به تولید مدل های مختلف ترکیبی ( تاب کودک با فلاورباکس – تاب دونفره با فلاور باکس – نیمکت با فلاور باکس – تابلوهای سبز خانگی با فلاور باکس دیواری – دیوار سبز با فلاور باکس دیواری در مدل مختلف – میزهای گلدان نرده ای با فلاور باکس های دیواری- آبنما با فلاورباکس دیواری – استند های کابلی – پردیس های دکوراتیو و……… ) برای مصارف داخلی و خارجی در ابعاد و اندازه استاندارد و با کیفیت بالا تولید و عرضه نمایند.

کیفیت بالای ساخت این محصول زیبایی همراه با دوام – پرتابل و استاندارد بودن این محصول در حالت اشباع و همچنین جنس ورق داخلی و لایه های بستر کاشت برای حفاظت از گل و گیاه و همچنین خاک از دلایل انتخاب این فلاورباکس ها و محبوبیت در میان مصرف کنندگان گرامی است.

 

ویژگی فلاور باکس های چکادبام

 پرتابل و مدولار: فلاور باکس های چکادبام به صورت پرتابل طراحی و تولید شده اند که این ویژگی خاص امکان اجرا و نصب سریع، چیدمان متنوع و تغییر الگو حتی پس از اجرا و نصب مهیا می نمایند.

زیبایی: خصوصیت استثنایی کامپوزیت های چوب پلاست و آلومینیوم عبارتست از ویژگی زیبایی چوب و زیباشناسی مدرن.

دوام بالا: استفاده از متریال چوب پلاست و ورق گالوانیزه دوام محصولات را تضمین می کند.

پایداری: پایداری و مقاومت در برابر رطوبت، پایداری در برابر اشعه آفتاب، ۱۰۰% مقاوم در برابر قارچ ها و حشرات، مقاوم در برابر هوازدگی، ترک، شکاف، مواد شیمیایی و مقاومت در برابر آتش از ویژگی های منحصر به فرد این محصولات می باشد.

عایق: با توجه به جنس مصالح و دو جداره بودن، این اقلام عایق خوبی در برابر حرارت، مدار الکتریسیته می باشند.

لایه بندی: جهت هوادهی و حفاظت از خاک در داخل تمامی اقلام از لایه زهکش و لایه ضد ریشه (Geotextile)استفاده گردیده است.

فلاور باکس در روف گاردن

فلاور باکس در روف گاردن

 

فلاور باکس برای تراس و روف گاردن :

فلاورباکس ها می توانند زینت بخش فضا های مختلف باشند و استفاده از آن ها تنها فضای روف گاردن و پشت بام محدود نمی شود.انواع فلاور باکس ها در ابعاد و ظواهر متنوع برای فضا های مختلف داخلی و خارجی طراحی و ساخته می شوند.

از فلاورباکس و تری باکس ها می توان در طراحی و خلق فضا هایی مانند تراس ها ،بالکن ها ،پاسیوها ، فضا های اداری و تجاری و حتی داخل منازل استفاده کرد.

در چه مواردی از فلاور باکس های چکاد بام استفاده می شود :

  •  محیط داخلی خانه  
  •  تراس 
  •  حیاط 
  •  روف گاردن 
  • میادین شهری (پارک ها و بوستان ها – مکان های عمومی و……)
  •  مکان های صنعتی

 

در چه آب و هوا و اقلیمی می توان از این فلاور باکس ها استفاده کرد :

خوشبختانه مهندسین و متخصصین شرکت چکاد بام همواره یه گام فرا تر از دیگر تولید کنندگان در طراحی و تولید قرار گرفته اند که این محصول برای تمامی اقلیم ها و آب و هواهای میهن عزیزمان ایران بکار می رود که با وجود جنس داخلی و رویه آن و بستر کاشت و همچنین جاگذاری سینی تخلیه آب داخل فلاور باکس به نحوه ی که از دیدگان محفوظ و ظاهری شکیل و زیبا و همه پسند تبدیل کرده هیچ مشکلی از لحاظ نگهداری نمی باشد.

 

ساخت فلاور باکس در کارخانه ی تولیدی چکادبام:

شرکت چکادبام به عنوان یک شرکت EPC تمامی مراحل طراحی تولید و اجرای اقلام فضای سبز را بر عهده دارد.

در شکل گیری و ساخت فلاورباکس ها ابتدا با استفاده از ورق گالوانیزه ابعاد مشخص بریده و خم کاری می شود و سپس شاسی فلزی دور باکس گالوانیزه آن را محکم در جا نگه می دارد.

بعد از این مرحله باکس های خام برای رنگ رزی وارد کوره شده و تماما با رنگ پودری کوره ای _استاتیکی پوشانده می شود تا محصول کاملا مقاوم و ضد زنگ و ضد ضربه شود. پس از این مرحله باکس ها با استفاده از چوب پلاست و یا ترموود کاور می شوند و ظاهری مدرن به خود می گیرند و قابل ارایه  به بازار و یا استفاده در پروژه ها هستند.

 

خرید فلاور باکس

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چکاد بام محصولات را به همراه ابعاد، جنس و کاربرد ملاحظه نمایید.

با توجه به نیاز فضای خود محصول مورد نظر را خریداری فرمایید و درب منزل آن را تحویل بگیرید.

قابل ذکر است که حمل و نقل محصولات تا درب منزل داخل تهران رایگان صورت می گیرد.